Jak postupovat v případě, že Vám přepravce doručí poškozené zboží

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která na první pohled vypadá jako poškozená - poškozený obal, nepřebírejte.

Pokud je zboží poškozené, i když byl obal neporušený, je třeba o této skutečnosti informovat co nejdříve přepravce nebo naši společnost (prostřednictvím mailu na obchod@pricemarket.cz nebo telefonicky na zákaznický servis: 212 812 130), v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta - nejpozději následující pracovní den po dodání zásilky, jde-li o reklamaci poškození obsahu nebo poškození s úbytkem obsahu zásilky, které nebylo zřejmé při jeho dodání (reklamaci můžete uplatnit na kterékoliv poště)
  • DPD - oznámit do 2 pracovních dnů a sepsat Zápis o škodě, Tel: 18 373 nebo 0850 373 373 (v pracovní dny 7: 30-18: 00 hod)
  • Geis Cargo - oznámit do 2 pracovních dnů a sepsat Zápis o škodě, Tel: 18 181 (v pracovní dny 8:00 - 17:00 hod)
  • UPS - oznámit do 2 pracovních dnů a sepsat Zápis o škodě, Tel .: + 421-33-16877