Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14 denní lhůty od data jeho převzetí.

Jak postupovat při vrácení

Vrátit zboží můžete poštou

Postupujte následovně:

  • Vytiskněte a vyplňte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy

Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.

  • Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
  • Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
  • Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:

Pricemarket SK – reklamační oddelení

Rezidenční 293, Šimonovice 46312.

 Na této adrese není možné vrátit zboží osobně.

Pokud jste výrobek zakoupil v našem internetové obchodě jako spotřebitel (nemáte na faktuře uvedeno IČ), máte v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 NOZ právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Tohoto svého práva můžete využít ve chvíli, kdy vám výrobek z nějakého důvodu nevyhovuje nebo neodpovídá vašim představám.

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má Pricemarket SK právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Abyste při vrácení zboží dostal zpět celou částku zaplacené kupní ceny, musí být vrácené zboží kompletní, tedy včetně všeho příslušenství, které bylo součástí prodejního balení. Pokud například vrátíte telefon bez sluchátek, máme právo snížit vrácenou částku o hodnotu chybějícího příslušenství.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.